sannahselskling

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Nicole Jablonska - 25 maj 2011 14:49

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän -
Dag 08 – Mina syskon
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 11 – Mina drömmar

Dag 12 – Min första kyss
Dag 13 – Mitt favoritminne
Dag 14 – Min favoritfödelsedag
Dag 15 – Detta ångrar jag
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Det här får mig att gråta

Dag 18 – Mina rädslor

Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Det här saknar jag

_____________________________________________________________________

Dag 6. Min dag.

Jajo, intressant.

Jo, först vaknade jag klädde på mig, fixa mig blablabla.

Sen , gick jag till affärn, o stog o glodde i en vägg tills bussen kom, som tur kom den ganska snabbt innan jag hann frysa ihjäl.

Seeen, när jag var på bussen, vare på med musiken, o bomba i öronen.

Tills Oscar gick på då, för han satte sig bredvid mig, o började slå mig som en galning..:c

Sen, gick jag av vid GA-hallen, då vare dags fööööör....Spring Klassikern. 7 HELA KILOMETER!:o

Bara för att jag är lat.

Så, jag gick o bytte om, gick till mina kära klasskamrater som klagade på att jag inte hade shorts. så fick gå in igen o sätta på mig dom..

Sen, blev det uppvärmning med Bente.. & då fatta man ju noll..SOM VANLIGT..

seeeen, så sprang vi iväg. fast, jag orka inte springa så gick efter typ en halv km..:$

Efter klassikern vare till nersidan o få sig Wok. vilket var gaaanska gott.

Sen, 11.30, åkte vi hem..

Ikväll är det Bankett. får väl antagligen ta lite bilder, eller så.

Fattar ni..BANKETT! Jag vill inte..:c


Men nu blev de rätt långt.

Tjohej. :D

/Nicole.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards