sannahselskling

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Hej. Obesvarad kärlek till "C"..

Av Nicole Jablonska - 18 april 2011 19:18

Jag vet inte , men jag tror jag älskar dig mer än något annat .

Skulle kunna göra vad som helst för dig.

När jag mötte dig visste jag : Det är han. killen jag ska leva för.

Jag visste det redan då.

Jag visste att din insida , var som en ängels hjärta.

Jag hade rätt. du är det bästa som skulle kunna hända mig.

Och det hände.

Du är som en dröm.

En dröm som jag aldrig kunnat tänka mig skulle slå in.

Jag har funderat på länge om jag gör rätt, om jag ska lita på dig.

Men jag bestämde mig för att lita på dig, och du blev galet glad.

Men, ditt leende verkar ha försvunnit, ditt leende är inte som förr.

Du ÄR inte som förr.

Du har förendrats.

Du är inte den goa killen, som jag lärde känna.

Nåt har hänt.

Men du vill inte berätta vad.

Jag tror på dig, så länge som du berättar sanningen.

Om du nu har råkat läsa det här, vilket jag inte tror du har gjort.

Då vill jag bara säga: Jag Älskar Dig Christoffer Karlsson.♥


Nu&föralltid.

Och jag kommer inte släppa dig.

Jag kommer kämpa för dig..


/ Nicole Jablonska Olsson (Karlsson.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Jablonska - 15 juli 2011 00:56

ursäkta, men jag trodde du kom tillbaka.. till mig. du sa, att du brydde dig om mig, om nåt skulle hända mig så... Då tänkte jag.. min bror är tillbaka. Men, det var inte bror, Det var en kille jag känt nåt för länge.. Väldigt länge.. Nu ...

Av Nicole Jablonska - 5 juni 2011 23:04

Allt har skitit sig. Jag har gjort misstag och massor av fel . Som jag sen ångrat. Men då säger ja bara ; Alla gör misstag! Men när man gör misstag är det bra att ha nån som finns för en och visar att den bryr sig. Det hade jag. Jag hade två helt ...

Av Nicole Jablonska - 4 juni 2011 17:08

Jag orkar inte längre se att du har en tjej. Orkar inte se alla fina ord du skriver till henne. Om att du älskar henne. Om att du behöver henne .. Ja låter säkert som någon svartsjuk flicka, men orkar inte dölja det längre. Att dölja de e värre ...

Av Nicole Jablonska - 26 maj 2011 16:48

Heeeeej. c: tänkte bara berätta om min fina dag idag. när jag & Kim väntade på sång lektionen, lekte vi i sandlådan.. yeeey. Vi byggde ett sånt här berg, som man planterar ris på.. aja, det skulle först bli ett hus med en balkong. men aja. c:...

Av Nicole Jablonska - 25 maj 2011 14:49

Dag 06 – Min dag Dag 07 – Min bästa vän - Dag 08 – Mina syskon Dag 09 – I min handväska Dag 10 – Vad hade jag på mig i dag? Dag 11 – Mina drömmar Dag 12 – Min första kyss Dag 13 – Mitt favoritminne Da...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards